جستجو در گوگل برای سایت های پیکسل 22.7000 را انجام می دهد .. در این مرحله سایت در حدود 100 بازدید در روز دریافت کرد، بنابراین او شروع به تماس با مطبوعات کرد. حتی مردی که در سایت پیکسل وب سایت میلیون دلاری خانه اذعان دارد که آن را یک ایده کسب و کار پایدار نیست بلکه یک ایده جدید است. و همانطور که توپ شروع به نورد كرد، بازدیدكنندگان سایت افزایش پیدا كردند، تعداد بیشتری پیکسل فروخته شد، مرد پول بیشتری را به دست آورد و علاقه مطبوعات افزایش پیدا كرد. 007 و اتاق خشک كردن آن در چهار فروند بازاریابی را ارائه كرد كه هر روز در  Wood Drying Chamber Suppliers استفاده خوبی از کیفیت طراحی: نوکیا  پیراهن است که لباس مردان به عنوان آقایان کامل است.

مطبوعات کیت و نسخه ی نمایشی . در ادامه مصاحبه تلویزیونی و مصاحبه های رادیویی، رویترز مقاله ای در این سایت داشت، همانطور که وال استریت ژورنال نیز منتشر شد. و البته البته این سایت هک شده و پول مورد نیاز (که FBI در حال حاضر تحقیق می کند) اما حتی این منجر به علاقه بیشتر رسانه ها شد. چه مدت طول می کشد کسانی که پریدن از پیکسل wagon برای تحقق این - کسی که می داند! منبع: مقالات آزاد از ArticlesFactory. پس از آن پسر همه دوستانش را ایمیل کرد و به آنها گفت که جزئیات سایت خود را به دوستان خود منتقل و به همین ترتیب .. در حال حاضر هزاران نفر از آنها وجود دارد اگر نه بیشتر. خشم شروع شد وقتی که 21 ساله از انگلستان یک سایت تبلیغاتی راه اندازی کرد که در آن شما 1 پیکسل تبلیغ را پرداخت کردید و صفحه به پیکسل تقسیم شد. با آخرین چند پیکسل باقی مانده در eBay حراج گذاشته شده مرد ساخته شده است میلیون دلار در تاریخ 11 ژانویه 2006 - کمتر هر گونه هزینه های او متحمل شده است. آیا شما از هرکدام از اینها بازدید کرده اید - اکثر آنها تبلیغی بر روی آنها ندارند، هیچ ترافیکی وجود دارد و هیچکس در ذهنشان حق انتخاب تبلیغ در آنها را ندارد .. یک سایت خبری فناوری اطلاعات آن را برداشت و یک مقاله را چاپ کرد که در سال 2000 یک ساعت آن را مشاهده کرد گوگل رتبه بندی کرده است و بازدید ها تا روزانه به  رسید ... تبلیغات باعث ایجاد تبلیغات می شود.

مفهوم کسب و کار طولانی مدت وجود ندارد و تنها یک بار کار می کند. پس از آن او 400 پیکسل اول خود را برای 400 فروخت. در پایان ماه اکتبر سال 2005 صدها سایت گربه کپی شروع به رشد کردند. سپس داستان آن را به مقالات ایالات متحده، ظاهر تلویزیون و ... ادامه داد. این سایت بیش از 100،000 بازدید کننده منحصر به فرد را در 2 روز دریافت کرده است و اتباع انگلیس داستان در سایت را اجرا می کنند.

یک روز زمانی اتفاق می افتد که من یک ایمیل دریافت نمی کنم و یا یک سایت را نمایش می دهم که هنوز یک سایت تبلیغاتی پیکسل است اما این واقعا یک محل تبلیغی خوب است یا همه فقط پریدن از واگن گروهی انتظار دارند که چند دلار سریع داشته باشند یا حتی ثروتمند. سایت صدها هزار نفر از بازدیدکنندگان منحصر بفرد دریافت کرده و تبلیغکنندگان میزان تبلیغات خوبی را برای تبلیغات خود مشاهده کرده اند. هرکدام از آنها در واگن گروه میباشند. مقالات مرتبط ده پرسش که باید قبل از خرید یک سهام، سایتهای تبلیغاتی پیکسل را عاقلانه بشناسید سوزوکی فورنزا واگن 2005: راننده هفته هفتگی  واگن دیفرانسیل مختلف انتخاب یک گروه جاز برای عروسی خانم تبلیغات تبلیغی فروخته شد و این پسر یک میلیون دلار خریده! و این آخرین پیکسل باقی مانده در eBay برای 38.100 پراکنده فروخته شد! سایت اصلی - وب سایت میلیون دلاری در 26 آگوست 2005 راه اندازی شد. پس چرا هزاران نفر دیگر فکر می کردند که می توانند در راهپیمایی به سر می برند و 1000000 سریع ؟ این پسر سطح بی سابقه ای از توجه رسانه ها داشت، رانندگی هزاران و هزاران بازدید کننده در سایت.